Thursday, May 5, 2011

CINTA GUNA MATA NGAN TELINGA???

"Wanita jatuh cinta dengan mengunakan telinganya ,manakala lelaki jatuh cinta melalui matanya".

baris-baris ayat kat atas ni pada pendapat gua ade kebenarannya..perempuan lebih cepat tangkap cintan kalo si teruna ni pandai main ngan kate-kate..maksud gua  pandai men ngan kata-kata ni bukan menipu pompuan..tapi bende yang dituturkan tu betol la..cam kata puji-pujian ke..gua bagi contoh cam cantik mata tipu awak??hahaha..bukan-bukan itu sindir..mentang-mentang le awek nye rabun..maka awek nye pakai le contact lens kaler biru..itu pon salh ke der..sentap le awek lu cakap cam tu der...okey okey..cam awak nampak cantik la pkai  baju kurung..ecececece...macam pompuan melayu terakhir ke??haha..macam rozita che wan nie..haduiii terpikat der ngan dia..cantek dah rope patung der..perfect body nye..


ok yang kedua nak merungkai kenape kate lelaki jatuh cinta guna mata..gua punya pendapat la kan,so sape-sape nak sangkal gua xmarah der..gua open...hurm salu lelaki nie jatuh cinta ngan rupe paras seseorang..mane xnya nak gf yang lawa jer. bile dah gemuk mule le xkeruan siap bagi warning kat gf..awak dah gemuk.awak makan banyak sangat..bla bla bla bla.tapi xsemua la tapi selalu nye jatuh cinta ngan luaran dulu la..perangai tu nombor 2 selalunye..ade juga yang xkesah..aku cakap majoriti la..

nah cantek macam ni aku cilok kawan aku punya kawan punya gambar..macam keling x ayat aku??..dia ade agensi modelling sendirik...gua pon terpaku tgok dia..




p/s: cantek x?jangan tipu kate xcantik..gua pompuan tulen pun terpikat tgok..
last but not least HAPPY MOTHER DAY TO MY MUM..I LOVE U..XOXO..
 lu orang dah ucap ker happy mother day kat  mak korang..gua dah..yang xucap tu cepat-cepat la yer..

1 BUDAK COMOT KOMEN:

Nasz said...

sokong sangat2...ada kebenarannya di sana...

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers