Saturday, June 4, 2011

SETIAP PERKARA YANG TERJADI ADE HIKMAHNYE..

salam...
rase cam lame je xbukak blog...hehehe..
dulu asek bukak je..hobi gua tu..huahuahua
bile dah keje ni balik-balik dah penat..eceh...xboleh blah je kan!!!!!
yela balik-balik dah ngantuk..malam-malam tido ajela..siap tido mati lagi tu...
waktu weekend cm ni jela gua luangkan mase nak bukak blog kesayangan gua nih..
blog syok sendirik gua sebenarnye..muahahahaha..

sebenarnye gua nak story pasal  mende ni
semalam gua ade dapat satu panggilan dari seorang member
name dan identiti dirahsiakan..
dia mengadu pasal masalah dia...sedih gua dengar...kalo kene kat gua mau gua nangis..
gua sebagai manusia yang prihatin cuba la bagi nasihat kat dia
sebagai orang yang paling dekat ngan dia aku cakap la ape yang boleh solve kan problem dia
dia frust gile-gile...sebelum korang salah paham baik aku terus terang
tiada kaitan ngan cintan-cintun ataupun cinta monyet ataupun cinta beruk
yela bile frust nie  mesti orang tembak pasal gepren boipren
semoga member aku menemui jalan penyelesaian...i pray for him..:)







p/s:setiap  perkara ade hikmahnye,sebagai manusia kita sering di uji,mungkin kesengsaraan hari ni merupakan cabaran sebelum  mendapat kejayaan..

2 BUDAK COMOT KOMEN:

Shafinas said...

ehhh..org dlm pic 2 skali nengok cam km ekla....
ape mslh kwn km 2..cam beso aje~~~~

Bella said...

aah le baru aku pasan..macam muke aku..hehe..
aku pakai ambek je kat google image..pndai tol aku..hehe..:D

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers