Saturday, June 25, 2011

umur 44 ke 22 nie?

salam..hai hai semua..
gua kat office ni...gua buat o.t..biase la minggu pertama n keempat setiap bulan memang wajib bukak kaunter pembayaran..lepas dah ader ISO bagai..kene bukak la plak..gua first time buat over time nie..gua salu ngelat malas nak keje hari-hari cuti der..gua pas kat yang volunteer nak bukak kaunter...hehe

disebabkan gua terlampau rajin hari nie..gua volunteer nak bukak.
gua hanta la borang keje lebih mase semalam...hahahahaha..semangat siut gua
baru je bukak kaunter ade sorang buat bayaran..pompuan cina
itu pun guna kad kredit n until now xde customer lagi..
biase la hari sabtu..maka dengan itu gua pon merajinkan diri la menyapu habuk-habuk kat celah2 cpu..ngan wayar-wayar bawah meja aku ni dan seluruh daerah kaunter ni aku pastikan clean n clear..disebabkan hari isnin nie ade audit dalam nak check setiap unit jabatan...so baik aku buat awal2..hari isnin xyah la kelam kabut pagi2 tu ...aku siap lap bunga orkid lagi 3 pasu tu..dua pasu kecik satu pasu besar belanga......sakit-sakit tengkuk2 aku dok lap satu-satu kelompak bunga tu...dah macam opah dah aku,,,.weh aku baru 22 kot dah macam 44 je ni...memang xboleh buat keje ckit....tapi aku lap betoi2 kot malas nak buat 2 or 3 kali keje...biar penat sekali je...heeeeeeeeee..:)
so dah settle..tu yang gua semangat bukak blog ni..now dah nak dekat pukul 12...ckit lagi gua balik la umah...



p/s:esok gua keje part time kira undi kat kelab Golf ader staff sini ajak..so xbuat2 ape2 gua join jela..elaun dapat makan pon dapat... so g je...(serius perut aku lapo giler...grrrrrrrrrrrrrrrr)

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers