Saturday, July 2, 2011

demuk pun buat larian satu malaysia..

hai hai salam satu malaysia bersempene ngan larian satu malaysia..haha
mase otway nak g tempat keje kesayangan aku
berpelesaran budak2 sekolah kat tepi-tepi jalan...
ayat berpelesaran tu utk budak jahat la bella oiii..


lantak la...:P abaikan aka ignore saje dong..

tajuk entry tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia
harap maklum

semalam gua skype ngan demuk...boleh lak tertido..tido mati plak tu sampai subuh....hahahahahahaha...gua lost camtu je..gua dah masuk alam lagi satu dah..gua dah xdengar ape2 time tu...sori la demuk gua xsengaje..hahahahahahahahahahahaha...:D
gua penat sangat..im sorry..(gaye2 amir maharajalawak)


   \






p/s: ingat ari ni iaitu hari sabtu 2 july gua nak ajak ineh g jj..mau beli kasut la untuk intebiu..gua mne ade kasut tutup yang tinggi..dah 2 intebiu dah pakai kasut tutup flat+rendah aku tu...enggak mahu aka xnak xnak..nak kasut baru yang tinggi.....heeeeeee.........:)..melayang duit aku lagi..

1 BUDAK COMOT KOMEN:

khairul akmal bin azman said...

hehhe..
bile nak blanje ayam penyet?

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers