Wednesday, October 5, 2011

cooking

ayam masak merah ala-ala bella..
Salam semua....rase cam dah lame giler aku xlayan blog aku ni..
Aololo cian blog aku yang syok sendiri ni..muahahahahhahaha
Gambar kat atas tu aku le masak..eecececece ...sedap x?
Aku nie kalo bab masak memang malas yaa amat...jarang le aku nak masak2 nie.
Memang kebulur le laki aku nanti ..xpe laki aku kate kalo aku xmasak dia nak makan kat kedai janda..aje gatey bebeno...
Ni pun bulan lepas kot aku masak..im not sure..
tapi menyelerakan kan kan???(nak sedap kan hati sendiri)

p/s:updated entry nie pon kat office..customer xde.
nanti laki aku datang umah aku,aku nak buat kek cheese pulak..aummmmmmmm...:)

3 BUDAK COMOT KOMEN:

khairul akmal bin azman said...

le caye ke ko msk?
nti aku nk rase..hehe...



metball kari ko sedap la

khairul akmal bin azman said...

bile nak belanje mkn?


ko kan da bkerjaya..hehe

khairul akmal bin azman said...

mane la aku taw

dah budak2 blog pgl kay .
hhehehe...
taw la pp aku cam donut..hehe

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers