Saturday, June 5, 2010

Miss my Roomate..

Time nie dinner tho..with my junior syaza n wani.=)


NIe la Ziela..tngh tergedik2 ngn dia..hehek..=

tertongek2x 2 bukan roomate sy lar...hahak..


Mereka adalah ziela..syaza n wani
miss u all dear roommate yg superb
pasal apa la ak suka sangat kat hampa...
kerana tidak lebih dari 100 perkataan..

Firstly,semua roomate suke cakap kuat2.
then xde sape la nk mara kn..
bising ke apekn..(dah memg semua sepesen)
semua memg suke buat bising n kecoh2...
person yg suke senyap2 msti angin je ngn kiteowang..
aku rase korg patut redha serta pasrah jela..
yg korang xmau cakap sapa suruh...(salah korang jugak)


ak nie xsuke story yang pnjang cm korea..
(mood datang time nak final cam hampeh plus haram je mood aku kan..)
liat sangt nk tengok tpi kalo WANI NAWI tengok mula la aku pon 
menjoinkan diri kan ngan istilah len nye tumpang sekaki..
suke gile la budak kecik nie kat cite korea..hantu korea sangat..
hindustan pon layan aje..power gile aura Wani Nawi ni
sangt super power boleh menginfluences ak..(ayt broken nk mmpos)
miss la nk borak2 ngan dak kampung JELAWAT nie..miss nk bebel ngn dia..
lagik ur mum ikan masak cabai sangat superb la,love it la wani

kalo syaza lak...
insan yang suke bangun awal n clean our room
(blik pling bersih ialah bilik kiteowg)
budak ni superb rajin,mane tak nye..
bangun awal then buat air susu..hahaha..
ptot xde sakit tulang cm ak..kuat minum susu
bgus betoi junior aku nie sejuk perot mak dia kn...
then dia sangat suke bergayut tiap2 masa..
to syaza jangan marah ok(smile sokmo desss}
saya suke jugak bergayut tapi saya selalu xde kedit..haha
n dia yang kejut ak pgi2 bute..(thanks dear)
even salu je kot ak xbangun..apepon jasa mu di kenang..
alamak tibe-tibe teringat kat kuih tat syaza..nyum2x


yang paling important tentula ziela
u all must believe it ok??why i cakap cam tuh.
3 years being together..dri part 1 until part 6..
dari xsekelas jdi sekelas..
banyak sangat yg kiteowg tempuhi..
(cehhhhhh ayat xboleh blaH)
aku ngan ziela je thu pahit getir kn ziela kn??
ziela angguk plezz..bengong la aku nie..

miss nk makan ngan korang..miss nk makan same-same la
nk order dari WaNi nawi.."dia akan text saya:kak intan nak 
makan ape..nak beli kat KL...KL means kak LELA ataupun 
kak mok cik sumber makanan kat kolej sebab malas nk
 pergi food court..banyak sangat kalo nak tulis nie..
all memories never fade..kalo berjodoh kiter jumpe lagi okey..



0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers