Saturday, March 19, 2011

CELIK JE MATE TERUS BUKAK BLOG..:)

Yuhuuuuuuuuu.....ok2 dah gosok gigi tpi tpi xMANDI...pecah rahsia..eleh poyo cam xbiase je..nyampah nyampah..:D
Pagi nie agak mendung,jap g kat tingkap...(really really MENDUNG)
Muke GIRANG pagi-pagi...senyum sambil dengar lagu DANGDUT..asyik-asyik..wah layannnn (eh mne eh iwan n amalina?)cukup cukup kau bukan Abang rambut KETAK nak buat liputan MELODI

Hari ni hari Sabtu..kalo hari sabtu nie ade cerekarama, kau kalo bab tv no.1..malam nie  aku akan  terbongkang depan tv sambil makan kudapan padahal hari-hari biase pon dah sedia ada terbongkang..wahahahahaha..

Dah dah..

Semangat gila bab kan aku bukak blog pagi-pagi..owang pagi-pagi baca MATHURAT lepas subuh ke buat sarapan ke,sidai kain kat ampaian ke,siram bunga ke,bagi arnab makan ke kan dapat jugak pahala..

Bagi aku blog nie tempat nak merepek-repek kerepek pisang aku, aku xkesah xde sape nak bace,aku xkesah.BETOL AKU TIPU...wahahahaha...Aku rase tenang je bila dapat luah-luah bagai kat sini,walau pon kadang-kadang apa yang aku tulis bagi orang lain kau apesal kepoci aka KEPOH je nak cite2 bagai...so whatever atau apalah kau citer der xde motif??????sambil buat muke blurrrrrrr...saya xkesah...betoi aiman xkesah..

Petang ni ingat nak g taman,nak senam-senam sikit,nak rengang-rengang kan otot dan nak tenangkan fikiran..
Sambil tengok ikan KAP dalam kolam kat taman tu,dan juga nak posing-posing yang membawa maut..aktiviti wajib tunggulah kalo aku dah ade camera NIKON..aku buat photoshoot..model semua aku..seriusly xboleh blah kan aku..

Cute x BAJU PINK?sila muntah darah skang..hahahahaha..:D
                                                                       


Aku nak kuruskan badan aku lar..mase ni mase pegi terengganu mase part 6 diploma. only 45 kg ok.Terase sangat kurus mase nie dan sebenarnya x padan ngan ketinggian aku tapi kalo aku gemok or tambah berat badan xke macam gergasi dah la aku ni tinggi.Sekarang nak pakai skinny pon macam nampk gemok gile,last timbang berat 47 kg..rase rase 50 kg dah ni.....nak angkut badan pon cam tong gas je..

Dat all...


Thanks for reading..:)






0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers