Thursday, March 17, 2011

MY FAVOURITE BLOG..wink wink..:)

Mesti semua ader favourite blog???aku pon ade..dalam kamus OXFORD favourite nie ialah kegemaran atau kesukaan..alah semua  tahu kot..saja2 je nak explain takot ader yang confius la kan..Aku SUKA sebab bagi aku blog diowang nie best..kalo xbest xname nye favourite ye daaakk?????


SEBELUM 2, 3 OR 4..MACAM XBIASE GAMBAR OWNER BLOG KENE ADE..:)..WINK WINK




Antara blog yang menjadi pojaan hatiku..NAH link blog2 tersebut....:)


1)FATUL AKRUL RAMLI
2)AIZUL MARCELLO                   
3)INI ANWAR HADI          
4)SI KECIL HIJAU          
5)MENCAPAP GILER             

Blog pertama apekesni, bagi aku la kan blog nie sempoi habes+unik+idea2 yang dipam dari otak wow wow
wow..berape banyak wow daa..:).Blog kedua plak ku terpersona dengan gambar-gambar hasil tangan tuan blog..wow lagik sekali.Blog seterusnye anak pak cik azman nie,u memang best,bahasa inggeris tip top mcm sabun TOP,bile baca tibe-tibe semangat len macam..u ASPIRE me,bukan laptop Acer Aspire yer..
Blog ke-4,si kecil hijau..sangat cute..cute Ok..cute cute cute..cakap sampai esok pon xberenti daaaa...
Yang last nie, blog mencapap gile aka burniella..kau OVER..FULLSTOP..xpuas lagi..xleh diam..betoi2 OVER..hahahaha..:p



Sudah sudah..ok ok saya mintak diri dulu yer
itu sahaja untuk kali ni....pai pai..(tibe2 je jadi pelat,mgade okey)
bai3

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers