Thursday, April 28, 2011

"Khusaini noryazid nak lukis muke korang"..

siyes nie kali pertama aku masuk CONTEST yer tuan-tuan dan puan-puan sekian harap maklum.
so,aku nak story sikit la contest pasal ape kan kan..bace title pon otak korang leh pikir ngan speed yang laju bukan,,xpe aku repeat sekali lagi "KHUSAINI NORYAZID NAK LUKIS MUKE KORANG".
best gile kan?bagi aku aku sangatlah teruja bercampur excited..mak cik bukan mende same ke lu cakap....biasa la nervous ni first time..emosi terumbang-ambing...heeeee..cakap pon dah berbelit-belit. 
sebelum beta meraban lebih panjang,molek benar jika beta meneruskan hajat beta...sapa nak join click RUJUK SINI  taw..bawah banner tu

Banner hencek punya contest

cara-cara penyertaan:-
1) wat entry "Khusaini noryazid nak lukis muke korang". (DONE)
2) copy and paste banner kat atas 2 dalam entry korang. (DONE)
3) dalam entry 2 korang kene letak satu gamba korang yang terbaik bagi korang untuk aku lukis dan buat huraian, kenape aku perlu lukis gamba 2...huraian takmo panjang2 yer..pendek2 suda asal 
bermakna..lepas 2 korang link kan entry korang 2 kat comment box entry aku ni..aku akan nilai 1 per 1.


So nak bagi gambar ni la boleh kan kan..nah BESONYEgambar Cik Bedah..
HURAIAN:
suka sangat gambar ni taw..sebab-sebab hidung buah jambu saya kelihatan jelas sekali..xcaye tgok sendiri la.
juga terukir senyuman indah(indah ke?)buat-buat je der..yela ketika gambar ini disnap saya baru sahaja 
menikmati sedikit fast food..adakah sedikit?? di Burger King selepas menonton wayar gambar cerita Robin 
Hood midnight bersama rakan dan kakak pada pertengahan tahun 2010..if im not mistaken la..walaupun hari sudah gelap saya masih mampu tersenyum riang.Jadi saya rasakan tidak salah jika Khusaini noryazid melukis gambar saya pada saat dan ketika saya BERGUMBIRA itu.jasamu ku kenang.lagipun sudah lama benar, 
saya berhajat inginkan potret wajahku.
.acecece.nak terpacak depan pelukis segan kot..so nie alternatif len la kan..
PANTUN 2 KERAT:-
Usop wilcha tangkap burung kedidi
Nombor tiga pon jadi...
last but not least..TARIKH TUTUP PENYERTAAN pada 29 APRIL(JUMAAT)JAM 2359
ok bye bye..tuah ayam nampak di kaki tuah manusia hang p tnya hang tuah naa..chow chow





0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers