Saturday, May 14, 2011

boleh tuju lagu????


Assalamuaalaikum
boleh tuju lagu??
i terjumpe lagu ni kat fb 
my cousin yang post 
memang memang memang betoi
walaupun suarenye xla sedap mane
but the important things 
mesej yang nak disampaikan
kadangkala kita lalai
kita pentingkan fb 
i pun same
berjam-jam jamban jugalah terpacak depan laptop
sampai perkara utama ambil mudah



p/s: i pesan kat diri i jugak ni..xsalah nak fb kan..tapi yang utama tu selesaikan dulu..:)

7 BUDAK COMOT KOMEN:

Saya Nina Syakira said...

err best lol :)
cousin u yg nynyi ke ?

Bella said...

eh bukan bukan...hehehehe
my cousin yang post mksud i dia share lagu nie kat fb...i dgr..wahhhh terase gitu..ade pengajaran:)

khairul akmal bin azman said...

bella: rse nyer suara kak limah sodap den dongar lagi..ble nak hangout tgk wyg sama lg beb?

Bella said...

wey ko kaye..ko la belanje..aku no hal..:P
ko kete kat umah pon dah bape bijik..xkan xleh sedekah kawan2 kot takat wayang small matter..:D

khairul akmal bin azman said...

pergh gua x keje lg beb..hang kan da keje noh..

http://khairulakmalazman.blogspot.com/2011/05/5-bintang-nur-kasih-nak-bini-cam-nur.html

khairul akmal bin azman said...

hehe..nape chat box ang...
aku x nak tulis ?

Bella said...

apehe plak chat box aku ?ish2..aku sule ko kang

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers