Sunday, June 19, 2011

happy weekend

Happy weekend..gua tido je tadi puas hati gua
weekend je time gua nak rest .
monday until friday gua kan keje
gua ganti balik la mase tido gua yang salu xcukup tu..
padahal dah overslept bahase buat sendirik.......tettttttt
muahahahahaha...hobi gua kan tido tanpa henti-henti..
gua kan jenis manusia yang manfaatkan mase..ade mase lebih je tido..
yeah.".lets sleep like babies all day long"



tapi esok pagi-pagi lagi gua kene gerak g majlis perkahwinan anak datuk gua.eh silap DATO aka bos gua la..
xla pagi sangat dalam kol 10.
gua ngan member gua(AYU) ditugaskan bagi goodies itu yang diberi tahu la......nasib gua ade member..
disebabkan jemputan terlalu ramai..khidmat staf pun diperlukan.
majlis plak berbentuk formal sebab sultan semua ade...gua xla kisah sangat..sekali-sekala..
kalo orang dah mintak tolong kan.. gua on je..lagipon xla susah sangat kan kan?????


p/s: xsabo nak gaji sebab banyak bende aku nak beli..list barang tu sebenarnye dah lebih dari total gaji..apecer nie bella????

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers