Sunday, June 12, 2011

LEMAK-LEMAK jom jadi BFF AKU...

Salam..hai hai bye bye..belum nak bye lagi..baru nak start story nie der..kasi chance sama gua der..:)

Skang gua ade masalah..masalah gua nie berat taw taw..berat badan gua tak naik-naik..
memang dulu gua nak kurus..konon-konon nak 45 kg la apela..ish ish...(konon-konon 45 kg tu cantek la tuuu..booooooooooooooooo pada gua)..hahahahaha..
setelah berada di situasi sekarang..badan kering..suar semua longgar..sakit hati jugak..xboleh nak pakai ok..
kalo suar jeans boleh lagi la kan boleh pakai belt..kalo suar slack emangnye xdapet eden nak nolong nye la jawabnye..memang xde tempat belt pon.. so nak masuk celah mane la kan...sodeh betoi..sob sob sob

so skang aku ade mission..bukan mission impossible ok..misson makan banyak..sampai boleh ternak lemak balik..wahai ENCIK LEMAK & PUAN LELEMAK...suke atie aku gelar-gelar gitu..jemput la ziarah kat badan aku...duduk terus..hehehe...but but jangan lebih 50 kg..MAMPUS aku nak g sedut lemak plak..hehehehehehehe...


p/s: last timbang 45.9kg..timbang kat tesco ..so harap-harap timbang nanti dah jadi 50 kg...

6 BUDAK COMOT KOMEN:

intan.maisarah said...

orang nak kurus. dia nak gemuk
jom tukar badan
haha

Bella said...

jom jom sara..dah makin kurus sara..sob sob..:(

deardiary said...

lemak-lemak saya plz la ke badan cik bella kita...dia mmerlukan kamu....fuh..fuh.... hahahahha

Bella said...

hahahaha...cik dear diary aka nasihan razak..fuh fuh lagi yer..emangnye kenape private kan blog..teman nak folo...:(:(

khairul akmal bin azman said...

semoge berjaya bergemok gemokan..

Bella said...

ok tq...udah makin turun 44.7 tahu x?gile gile gile...

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers