Wednesday, December 7, 2011

BATU PERMATA KU HILANG..='(

Assalamuailaikum...

uwaaaaaa uwaaaaa nak nanges ar macam ni..:( nape nape nape kan...


mane tak nya batu permata dah tercabut dua ketui kat jam kesayangan
baru sedar kot mase kat opis..tiba-tiba dua biji mata ni rase nak tilik-tilik jam..
after checking uwaaa..dua ketui conpem hilang..udah lompong kome oiii
agaknye dah berabad hilang nya, cuma aku yang baru pasan.
sekarang tinggal 26 dari 28..cacat la cam ni...
yang sedih tu langsung xde serpihan sisa-sisa batu tu,,,kalo ade aku tampal sendirik je gune gam gajah or gam badak je...ahhh tibai la janji dia kelihatan sempurna kan



ATAU ini adalah petande aku nak beli jam baru..(sambil buat muke xbersalah)
jangan nak mengade-ngade la bella oiii


balik umah ni xpe aku nak buat misi cari gali...please come to mama sayang
aku akan cari sampai dapat walaupun batu tu besar TAIK HIDUNG..
besar mne besar ni jap jap...
haaa kan cacat kalo hilang...sbb batu dia besar jugak la kan...kira taik hidung saiz sederhana besar...HEHE
muke jam tu sebijik cam ni..tapi warna sliver n stainless steel la talinye






kalo xjumpe aku g kedai jam kene le bayor duit suh ganti batu dua ketui tu..itu pon kalo boleh la..kalo ade stock gamaknye kannnn..sebab jam ni aku dah beli lame kot mse aku diploma..sekarang aku dah kerepot dah pun kannnnnnn
mama xrele tgok jam mama lompong seumur hidup..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers