Monday, December 12, 2011

PANTAI PASIR BOGAK

Assalamualaikum manusia-manusia sekalian..

Esok aku kene g kursus..yakni KURSUS  PENGURUSAN KEWANGAN PIHAK BERKUASA TEMPATAN(PBT) NEGERI PERAK DARUL RIDZUAN....(giler ketepatan fakta 100% sila tambah gaji saya yang secipot supaya jdi banyak2 cipot.)

Kat mne?kat mne??.PULAU PANGKOR der...pot menarik tu.. Coral Bay Resort Pantai Pasir Bongak...yuhuuuuuuuu..sukew lettew..:)))))))))

Isk..ade mase ke nak badak berendam mcm ni nanti??-CORAL BAY POOL-

even geng sekepale kat opis xturut serta tapi aku tetap gumbira
xpela, mse ni la nak BERAMAS mesra..asek nak join sekepale je kan..kite kene le friendly..baru hidup happy go lucky..(bukan lucky draw yer!!)

Bukan ape, sebenarnye dah lame kot aku xjejak kaki kat situ...last mase form 4 ke form 5..sebab tu la seronok dua ronok sangat ni...

 misi kali ini lebih bermatlamat
  • hope dapat tambah pengetahuan didada..dapat +  lagi kefahaman aku (siapalah saya baru setahun jagung masuk keje)
  • hope aku leh improve mutu keje aku (bukan muthusamy oke!!)
  • tambah kenalan maybe mane la thu tetibe muke macam Adi Putra sesat sok..boleh le fren2 kew kan..huahuahauahauahaua..i single mingle lagi oke!!

snap mse bercuti di korea ngn boyfie tersayang..(konon-konon)


p/s: Damn tdi timbang berat dah turun 44 sumtin..aku kene makan ubat kuat nie..nyiahahahahaha..
jgn slh phm ubat kuat itu merupakan vitamin oke!!!

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers