Friday, March 11, 2011

First time wa cakap sama luuuu

Bukan ape aku nie haaaa..first time g interview atau dalam bahasa melayu nye temuduga....hahahahaha...
Temuduge ni untuk jawatan Pembantu Tadbir (kewangan)W17...
Temuduga nie aku g semalam iaitu 10/3/2011 bersamaan dengan hari khamis pukul 2 petang..
Details haaa hambek..hahaha...

Nasib la aku dapt interview petang  kalo pagi sampai lebam le aku dok terpacak kat situ,
bukan ape aku cakap cm 2 sebab mase aku sampai yang sepatutnye  waktu pagi pon xhabes lagi...
Ade kawan aku time sekolah rendah pon ade datang untuk interview nie,tpi dia temuduga untuk jawatan Pembantu Tadbir (Operasi),dah alang2 jumpe macam2 citer kuar..cuak2 jugak sembang2 jugak...hehehehe

Aku dapat no.8..huuu...cepat jugak...mse dipanggil dah jadi no.5...sure ader yg xhadir kan...
Aku just diminta  untuk memperkenalkan diri ,perihal keluarga, juga di tnyer perihal pengalaman bekerja..
Konsep 1 Malaysia ke,Barack Obama ker or Perdana Menteri ke-3 ke xde pon ditanyer....ngeh3



p/s:dapat xdapt len citer,atleast ader juga pengalaman...:)
if ader rezeki ader la kan...
ok till then..................................:*

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers