Tuesday, March 15, 2011

Teacher BELLA

Assalamualaikum dan salam satu malaysia..ape senyum2..udah rope kambing+kerang busuk..tibe-tibe teringat zaman sekolah asmara ohhh salah asrama yer..cikgu cakap saya suke sengih cam kerang busuk....xpela pasai kerang busuk ni la cikgu ingat sama saya..yee daakk??

Aktiviti hari nie,saya jadi cikgu kepada adik-adik saya..Intan Nur Izzah  dan  Muhammad Akmal Haziq @demuk2 saya..:)
Mereka-mereka ni sangat bersemangat waja membuat buku latihan..so aku nie la jadi cikgu nyer....:)

sesi MENGAJAR
Aku :Owh yang ni ajit kene tambah 5 setiap nombor..nie nombor menaik ni..
Ajit  :xpaham ler..
Aku: Ajit cari beza nombor tu, lepas 2 ajit thu ler nombor tu menaik berape...
Ajit :Mcm mne?
Aku:Mcm ni...xsempat abis ayat lgi..
Ajit:Diam ajit dah thu..

Adakah ayat aku xcukup skill nak ajar budak darjah 2 nie??
Si demuk nie lak...hamboihhhh dah tahu bukan men belagak...:D..haha..aku dia suh diam...
Siap menangis buat latihan sains xdapat 100%...siap kate jawapan belakang buku tu salah...
Semangat sungguh..sonok aku tgok adek aku sowg ni..:)
Duk tande buku je aku tdi,busy sungguh jadi cikgu tdi..sonok jugak men tande2 buku feeling2  jadi cikgu la tdi...

Buat adik aku yang sowang lagi Izzah,semoge dapat 5A dalam UPSR..
Yela aku dulu dapat 4A 1B je kot..
Kalo dia dapat 5A mesti  muke mak ayah aku berseri2x ye dakkkk...





AJIT SI PARANG KONTOT


CALON UPSR 2011
                                                                



                                                           

Ok u olssss..sampai disini jumpe lagi di entry yang lain...:)

0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers