Saturday, April 23, 2011

CUTE WEDDING




mase aku sampai je wedding nie...aku cam excited ala-ala  jakun la..bile tgok keliling comel nye..walaupun
simple tapi sangat comel seriusly..tapi sayangnya photographer kesayangan xde untuk snap picture mase ni...photographer kesayangan g sekolah..ader kelas ganti..wuwuwu..sedey tol la..sangat suke bila ade gambar-gambar sang pengantin ..pengantin kita panggil sang ke..sang kancil adela..tibai jela,,,haha
dikepit-kepit di ampaian..cube perhatikan dalam gambar nie ade pengepit baju ..haaa diorang kepit gambar  kenangan diorang kat situ..super duper cool..


sebenarnya pengantin laki 2 sepupu aku..2 yang eden sibuk datang tu..nie mase wedding belah pompuan kat ipoh..wedding nie mase bulan 2..tpi aku simpan buat jeruk baru nak story-morry kat cni..xpela atleast ade yee dok?ini jela gambo yang pling cantek yang aku curik dari album si pengantin..hahahaha...ala sedare juge..halal2 sudaaa...peace no war..adios

4 BUDAK COMOT KOMEN:

sayakayrulez said...

kiut theme wedding dia...
jealous aku
ko cihat x?

Bella said...

hahaha..skang xcehat aku selesema ckit..ini wedding abang kepade khairul ali la.member ko kat poli 2..:P

sayakayrulez said...

o...aku ble nak kawen kan..
nk wat cmni gak la

Bella said...

ko mesti grand nye kan akmal..ko mne leh kalah

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers