Thursday, April 14, 2011

ADEK DEMUK AKU PON NAK BERBLOG JUGAK..XNAK KALAH WOO!!!

Nak tengok blog adek aku....BLOG BUDAK DEMUK...title nak gempak je ..my big notebook lagi..dulu dia ader post gambar-gambar baby..dia dah delete semua nye..cehhh blog dia pon nak nampak matang jugak .xtahan lagu background dia tu..dia tiru lagu aku naseb dah tuka dah.....dia xboleh tengok orang len ader,dia mesti nak jugak..teheee..

adek demuk aku nie baru darjah 2 ye kalian-kalian..kat sekolah dia pengawas pusat sumber yang malas pakai tie..katanye dia tercekik..hahahaha..dia siap taip poem kat blog dia lagi tuu...cikgu bagi dia kata..lol..:D
adek aku kate nanti dia nak buat novel kat blog dia..(wahhh adek aku bakat beso) padahal dia nak copy dari novel kanak-kanak yang baru dia beli dari kedai buku Popular..hahahahaha....

biler boring-boring kan aku nyanyi lagu kat dia.. "muka kamu yang bulat,mata kamu yang bulat,rambut kamu yang bulat-bulat".sedap sey lagu tu..nada dia kene btoi la...(xseda aku pon muka bulat gote bak kate org kelate)..SAYANG DEMUK..:)


ce teka ce teka which one?..paling depan pkai bju belang-belang tu la si DEmuk..:P


p/s:mase aku darjah dua 2 kan aku men anak patung ketas je kot beli kat kedai mamak..xreti eh nak berblog-blog bagai..zaman dah berubah kan...sebenarnye dia dah ade blog since darjah 1 tpi dia xpndai sangat mase tu...skang dah pandai dah gune blog..LAGI LAGI HAPPY BIRTHDAY TO NINA ADEK DEMUK KUASE 2..AUWWW KEK BLUEBERRY..:D

2 BUDAK COMOT KOMEN:

sayakayrulez said...

bdk2 zaman sekrg..celik i.t da kan,

Bella said...

YES AGREE..:p

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers