Wednesday, April 13, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME...AUWWWW CAKE BLUEBERRY..*****



Tajuk cam kenal..sape lagik aku ciplak ayat USOP WILCHA lar..lagipun kek blueberry dia dah hancur jadi arwah dah kene lenyek dah pon..pasal kek memang xde kene mengena pon dalam hal nie..ape kejadahnya semua ni..tetibe*lol


We're gonna party like its your birthday
BannerblogJoin SAYS.my




siyes aku berminat dowh ngan bende nie...aku maksudkan campaign nie la..macam2 ader dapat hadiah wooo..rambang mata wooo,mende-mende mahal wooo..xcube xtahu..MANE LA TAHU DAPAT DURIAN RUNTUH...WHO KNOWS KAN KAN???
nak menanG hadiah2 mahal woo .. TEKAN SINI AJA DONG . segala rahsia akan terbongkar..hahahahaha... tiada lagi misteri nusantara ..tetibe* if u interested la kan....wink wink..tiada paksaan disini..harap maklum..nak join says.com pon dialu-alukan jugak korang-korang..sile-sile macam-macam advantages taw..




p/s: nampak xbinatang besa gedabak atas ini, salah satu hadiah nye lar..tertarik tak..aku giler tertarik-tarik dah wooo....binatang nie lame dah gua MENGIDAM..geram owh...korang mengidam x?


0 BUDAK COMOT KOMEN:

Post a Comment

Daisypath Friendship tickers